Kā tas ir, iet labirintu? Kas notiek tajā brīdī?
- Mācāmies burtus;
- Domājam, kādu ceļu labāk iet?
- Izvēlamies stratēģiju;
- Mācāmies turēt zīmuli, lietot dzēšgumiju – sīkā roku muskulatūra;
- Uzmanības koncentrēšana, redzēt visu kopumā;
- Nomierinošs efekts (mans novērojums);
- Gribas iziet, izdarīt, paveikt, „Nu, tūlīt, tūlīt būs”.
Idejām:
Labirintu burti - brīva pieeja
Teiku labirinti.
Atkārtota lasīšana, atstāstīšana lieliski palīdz fokusēt uzmanību un veicina izpratni. Burvīga grāmata bērniem, lai mācītos lasīt, atstāstīt, pateikt svarīgāko. Labirinta krāsošana un pirkstiņu vingrināšana to papildinās.
Iesaku bērniem, kuriem sākumskolā iet grūti ar teksta uzdevumiem. Noteikums: Lasīt skaļi savam brālim, māsai, omītei, tētim, kaķim (brīva izvēle) un pēc tam īsumā pastāstīt svarīgāko.
Lūdzu pastāstiet, kā jums veicās! Kādas atziņas?
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru